Friday

busy

busy2,,,tu jelah yg mampu sy nak tulis sbg permulaan,,,huhu...

tak taulah...mgkn bz fikir perkara yg xsepatutnya...

huhu,,,
semni sy belajar
MASS TRANSFER
ENERGY BALANCE
BIOTECT
FLUID FLOW
MATLAB
BAHASA ARAB
KO-K(KRAFTANGAN)<---------berguna sbg seorang perempuan kot...huhu,,,,


tu lah subjek yg sy ambil utk semni...
byk yg subjek school,,,jadi kena usaha lebih....
dah2 nangis ye faeizen...biarlah...kalau org tu percaya hati kita ni..dia akan faham....
sekarang,
nak bahagi masa betul2...
nak buat baik byk2 kat org
nak buat baik kat pencipta pun byk2 jgk...
nak study kuat2 jgk...
nak jadi anak dan adik yg sgt baik...;)))




No comments: