Wednesday

kurang ajar sgt!


pic credit to rina


kuang aja betulla...
dah tak paham kenapa tak dibenarkan tu baek jgn hina nabi kita...
cuba bayangkan kalau sume agama guna Allah sbg nama tuhan mereka..anak cucu cicit kita
jugak yang jadi mangsa...xkenal mana satu Allah bg agama Islam..
kesannya nnt mereka ingat sume sama saja..
dan yg paling penting kat sini 1 malaysia ke apeke sume xde kaitan..
pakai otak skit la ble bercakap.
kenapa nak sgt mess up dgn benda mcmni..respect la dgn agama masing2..Islam sentiasa galakkan org bukan Islam mendekati agamani..
tp,once ada perkara yang sensitif,kena lah kaji knp hal ni xdibenarkan..
bukan main kutuk sedap rasa.
nama Allah tu tinggi darjatnya.
Dan kalau mereka pun kita nak guna nama apa apa dari agama mereka tu,mesti diorang pun akan fikir secara mendalam jugak.

geram sungguh mulut diorangni...cepat2lah bertaubat!

1 comment:

Shinu said...

betul sy setuju! ape diorg xtaw ke god=tuhan... kate stu malaysia, tp bahasa punye translation pun xtaw ke?