Wednesday

sakit penghapus dosa kecil


alhamdulillah.

hari jumaat tu mungkin dah ditakdirkan kena demam..

jadi,,memang kena lah selama 3 hari...

selalunye memang kena hari jumaat,sabtu ahad..tak tau nape..huhu

thx kepada semua yg membantu.

sori asilah kena buli suruh picit dahi malamtu..huuhu...tak tahan waktutu pening sgt...

kalau ade member leh kurang stress sket.

as usual, mkn tak lalu,tido xlena...

tp skrg,tdo dah lena,mkn je xsettle lg ni..haihhh,,,,

sesak nafas still ade lg..sengal2 badan ade lagi,hidung tersumbat pon still ade lg.

harap2 sumenye akan ok nanti ye.inshaAllah...=)

oo ye,,fyi,joanna anna tu yg kontroversi sy letak kat enri b4 ni tu,org islam! yg sorg lg tak tau...

cara ckp mcm bkn islam je..hmm,,apelah nak jadi...

Al-Quran yang suci mengatakan :”Dan orang-orang yang apabila mengerjakan perbuatan keji atau menganiaya diri sendiri , mereka ingat akan Allah, lalu memohon ampun terhadap dosa-dosa mereka dan siapa lagi yang dapat mengampuni dosa selain dari pada Allah? Dan mereka tidak meneruskan perbuatan kejinya itu, sedang mereka mengetahui.” (QS Ali Imran [3] ayat 135)
(QS Al-Maidah [5] ayat 39)

1 comment:

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat