Wednesday

sesekali cuba renungkan...

Mesti korang xpenah dengar lagu ni kan kan kan...sebab sy pun xselalu dgr...tp ble kalini hayati betul2 laguni..rasa best sgt...lagi2 part yg sy highlight kan tu...sgt mendamaikan jiwa,,,dulu sy xminat jgk nasyid ni...tp..ntah la..sbb mendamaikan jiwa...relax je...tp xpe,..masing2 ada minat kan! hehe...tp,,,kalau kita boleh minat artis mcm nak rak<-----[bahasa org johor bermaksud bersungguh2...],,,tp ade x org yg besungguh promote nabi yg sepatutnya kita jd kan idola??? xde kan..kalau ade pun hanya seglintir je antara kita...ramai yg terlepas pandang.termasuk sy jgk...belum penah lg setiap mase cerita psl mereka...bkn kata xbyk cita...tp kita je malas nk bongkar mgkn sbb xminat...sbb mereka dah xde??sbnrnya mereka ada...menantikan kita kembali ke alam yg kekal itu...

KEDAMAIAN-BROTHERS

Damaikan perasaan
Lupakan segala kedukaan
Leraikan sengketa
Yang melanda di antara kita oohh...
Usah dikenang
Segala kedukaan lama
Biarkan ianya
Terlerai dari hati mu oh teman
Jangan diulang kesilapan lama
Bersama kita pastikannya
Kerana orang beriman tidak
Melakukan
Kesilapan berulang kali
Lihatlah hari esok
Yang bakal kita hadapi bersama
Semoga ia menjanjikan
Ketenangan yang kita cari
Ku tahu kita
Merindukan
Mengidamkan
Ketenangan dan kedamaian



No comments: