Sunday

tak payah bace.



saya rasa dah tiba masa saya kena fikir matang lagi sekali.
biasalah kadang kadang tu tergelincir dari landasan yang xsepatutnya.
saya nak jadi rajin macam athirah,nurul,syu,asilah.
saya nak jadi baik mcm org lain.
saya nak jadi manusia yg bukan saja cemerlang akademik, tp boleh diharapkan dalam kerja lain.
saya nak jadi ahli usrah yg bagus.
saya nak jadi sahabat yang berguna.
saya nak jadi adik yg baik.
saya nak jadi pelajar yg fokus.
saya nak jadi baik kat diri sendiri.
saya nak jadi seorang yg mampu membahagiakan ibubapa diakhirat kelak.
saya nak jadi hamba yang bila segala amalnya ditimbang,ditayangkan di akhirat kelak,sy mampu tersenyum lega.
saya nak jadi lebih baik dr sebelum ini.
ya.saya harap sy mampu istiqamah.jgn kejap naik kejap turun...haihh..mak,ayah,..adik syg kamu berdua..maafkan sikap anakmu ini.
terima kasih..
minta maaf semua atas kesalahan diri ini.


Pergilah kamu beramai-ramai (untuk berperang pada jalan Allah), samada dengan keadaan ringan (dan mudah bergerak) ataupun dengan keadaan berat (disebabkan berbagai-bagai tanggungjawab) dan berjihadlah dengan harta benda dan jiwa kamu pada jalan Allah (untuk membela Islam). Yang demikian amatlah baik bagi kamu, jika kamu mengetahui.






2 comments:

mar yanie said...

erk kenape ni? cam sedey sgt je..sabar yer..:)

Shinu said...

faizin, ko free x... mlm selasa bleh?? jemaah same2.. thx =)