Friday

nak buat RA ke xnak...





assalamualaikum,

nak buat ke xnak...
rugi gila rasa cuti lama tp xdpt duk kat johor...haha
haritu skjp sgt,n rasa excited gila nk wat ra.
sbb,ingt best.mmg best la kalau ade transport..
haha..tp, xbest nye duit byk keluar...aritu xde la byk kuar.
kalau yg ni wat ra, mm...dgn member yg ramai wat ra...rase2nye mesti kuar je kan...
then duit abes kt minyk,tol.ni kalau naik keta kwn la..
then abes kat mknn n bilik yg disewa...
kalau kat umah, sume free, makan pn free..ngeh3..
then xpyh amek result time keje kat usm..hoho...scaryyy...dah rasa dahhh..
baik tgk muka family...haha..

tp,ntah lah.kalau dapat keje elok kat jb, sy keje kat jb je.tambah kenalan.yippiieee...keje kat hotel leh tak? =p
mesti dia xbg.huhu.
takpela.try minta keje pembantu engineer kimia kat kilang abg sy.tp, keje nye control lab.baca periodic table je..huhuhhhh...takpela kot..best ape...hehe...
nak lupakan usm seketika nnt...lama gila kot kat usm...xtaula nape makin besar, rasa nak dekat dgn rumah tu makin kuat..biarlah x keje ke ape...perasaan tu makin kuat...dulu ye.mgkn dgn kwn leh membahagiakan..mmg bahagia pun lah..tp, bila dah besar2 ni, perasaan tu ,makin kuat nak tgk muka adik beradik sendiri...huhuhh...

ape2pun tgk je la dlu.ape yg akn berlaku..nnt solat istikharah..hahaha..
btw, gudluck presentation she esok , test thermo, test lab mgu depan !

i luv u all :)
ukhuwah fillah abadan abadaa...:)

2 comments:

mar yanie said...

wat RA ktne? cam teringin sgt..bley cari experience..T T

iPai said...

RA RA RA RA RA