Tuesday

update ttg keja tercinta.

assalamualaikum.


pejam pelik.eh..pejam kelip pejam kelip...dah 13 hari keje termasuk cuti 3 hari aritu..huhu...so far alhamdulillah, gaji sgt ok..nikmat yg allah bg ni takkan aku sia2kan...biar lah berdikari, xsusahkan sesape. aku bersyukur.
kerja ni senang. td kwn sekerja aku dah dpt gaji...bykk...rm854...kalau termasuk komisen die dpt mase jual kat customer dtg kedai, rm100+rm854 ===> rm954 ni dlm masa 20 hari je tau. depan mata aku die dpt..huhu...selalu nye bab2 gaji ni private..mgkn kitorg dua2 pun baru, so, bos nak kita tahu kejujuran diorg.
mula2 mmg tkt. tp td tgk sendri dia dpt gaji .perghhh...kerja dahla 8 jam je.senang. packing, kalau ade customer dtg, bukak pintu, serve, then sambung balik wat keje.relaks je.bljr cara2 promote.yg bestnye, bos aku tu bg gaji betul2 hari terakhir akaun gaji ditutup...perghhh...huhu...


kalau diikutkan mmg nak gaji gak td...tp, bos ty, aku plak ngade2 jwb nak tggu byk dulu..hahaa...xpe2..kumpul byk2 dulu....nak dpt 1000 baru amek..hehe...
produk jua via ni sgt bgs. lebih2 lg utk pesakit diabetis. ni bukan ubat kurus ke ape.ni pengganti gula tebu. mmg bgs. xde lah nk kena potong jari ke apeke akibat kencing manis..cara penggunaan ea? sila layari http://www.juavia.com.my/v2/  utk maklumat lanjut..penat den  nak cite..haha..


pasal  diet.. ehemm..kdg2 kecundang jugak.. sbb tergoda..haha.xpe2...i'll do it! hehe...nnt dah berjaya baru aku cite..nk cte skrg, tkt tak jd, nnt malu plak aku..haha..ok..mahu tido, sok keje lg.. nnt aku upload gmbr tmpt keje..dah simpan sejak 1st day keje..cuma mls je nk update...hehe...


bye2 :)

No comments: