Tuesday

FENOMENA NORA ELENA

ni la ni kesan dr drama popular nora elena...
laguni betul2 menyayat dan menyiat hati aku...
dgrla sendiri kat blog aku ni ye..
aku betul2 tertekan...
aku betul2 rindukan dia...tp, dia langsung tak ingat aku...
mcm2 cara aku nak tau perkembangan die..smp kena caci maki dgn kwn laki die..haish.takpelah..aku dah maafkan dah pun. aku pun bkn pmpn yg baik. takpelah. kalau ini yg dia nak. aku tak kacau lg hidup dia. dia dah menyesal sgt. aku yg jht kan.xpe.aku mintak maaf. air mata aku betul2 dah xde..membazir je aku nangis mcm org gle kat bilik aku tu..sume nye membazir je! penghujungnye hanya mengecewakan! dia lelaki yg baik. pergilah pd pmpn yg lebih baik. 




Lirik Dan Bila Esok - Sofaz

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

2 comments:

iPai said...

best ke cite ni ? uhuh .. tak pernah tgk

heartbreak said...

hey,be strong!!u can do it~