Thursday

Ramadhan barakah..tp

assalammualaikum.
menjelang bulan puasa.

hati aku sebak sebenarnye..
sbb ayah aku meninggal 1 ramadhan. pg 1 ramadhan.
aku puasa dan aku buka puasa pun minum air je masa tu.

aku perempuan yg tak guna.
aku rasa bersalah pd mak dan ayah aku sebab menyayangi insan tu lbh dr aku mengingati diorg.
aku tak patut buat kesilapan dulu.
aku mmg xguna.
sebab tu dia tinggalkan aku.
aku admit aku jahat.
aku wat salah.
aku tak pandai nak jaga hati dia.
maafkan aku ye.

sempena bulan puasa.
aku dah kira2,,,aku nak wat ot je byk2...
leh kumpul duit...
leh lupekan masalah...
aku nak environment yg baru ble balek usm.
setelah puas bekerja ni.
inshaallah...

maafkan adik, mak...ayah...
adik sebak...
setiap kali nmpk org cina..
cara pemakaian diorg sebijik mcm ayah...
selipar..baju,,,seluar...sume sama jenis...
mak..adik minta maaf...11 mac 1999...adik akan ingat semua tu...semua nya pergi di tangan adik...
adik harap dpt jumpa mak dan ayah nnt...
doakan adik...

adik mohon mak dan ayah...doakan adik ye..supaya kuat...dan diampunkan segala dosa2 oleh Allah s.w.t.
adik hrp,,,di saat nyawa adik ditarik...semua perkara didunia dah diselesaikan cth nye solat...
adik selalu lalai dgn dunia...selalu tewas dgn permainan emosi dunia...doakan adik dpt cium bau syurga ...

rindu mak, ayah...
adik rindu sgt2...
xpernah dah dgr suara mak dan ayah...
apatah lg nak luahkan ape2 pd mak dan ayah..
tp Allah ada kan...

alhamdulillah...adik takkan nangis dgn takdir yg Allah dah bg kat adik...
jaga diri disana...adik sentiasa doakan mak dan ayah...
adik harap walau pun gagal dimata manusia...
tp xgagal dimata mak dan ayah...disisi Allah....mudah2an...

jauhilah kami semua dr api neraka mu yaAllah...amin..