Thursday

mesin ABC ?

assalammualaikum :)

sape2 orang pt buntar yg tahu mesin abc yg murah2 tu tlg lah jual kat aku..takpun bgtau kedai tu katne..
huhuhu...

walaupun mata xhabis bengkak nye lagi...smgt nak balik tetibe berkobar2..hahaha..sbb tak tau dah nak watpe kot kat umah...malas nak study je pun...tapi fikir lg 4 sem je lg...tabah kan hati je lah..kena tido awal
dptkan tidur yg secukupnya..xleh main2 lagi..hahaha..mcmni lah aku..time cuti bukan main mengangkang lg...melayan perasaan je lebih...time dah nak naik sem sibuk betulkan jadual.

lepasni..no more fb. no more blog. no more stalk.
nak concentrate kat study je betul2...score kat test.quiz. inshaallah..
tak lupa kat bisnes2 aku.hope semua berjalan lancar...amin...

adios!

1 comment:

hamzah ian said...

mesin abc yg baru mahal woooo