Monday

HATI yg KECIL

Pernah x kite terfikir..bagaimana hati yg kecil ini,boleh menanggung bermcm2 jenis rase..sakit,suka,sedih,marah,benci...semua terkumpul dlm hati yg sama..







aku harap pemilik tulang rusuk ku ni akan membuat aku
lupa semua yg pernah terjadi sebelum ni......biarlah aku tanggung sorang2 skrg...
xperlu aku cerita kat satu dunia...
jangan cari masalah dgn orang lain...
aku pun harap xde orang cari masalah dgn aku...
dan aku harap aku xlah sensitif sgt lagi.
hati kena keras ! sekeras batu ! tp kat dalam biar lah tuhan je yg tahu..
hehe..merapu !

k daa! thanks a lot for the red day yesterday !
unexpected. hehe..betul ke ayat aku ni?
belasah je lah..

if you're lucky enough to be different, don't you ever change, be yourself always because no one better to be you ^_^ - syikin

belajar rajin2 ye semua..nanti nak kena tanggung family kan...=)
hehe..doakan aku ni bijak sket..hehe