Thursday

SYAITAN!

sejak aku balik dr kem.
aku rasa aku ni makin lah bazir masa..
isnin, aku rehat puas2...
ingat kan selasa nak stdy...
tp demam dek kerana charlie!!!
subhanallah....byk sgt kot kt tengkuk aku...smp aku rasa nak muntah
kak reen yg tgk pun terkejut...die kate charlie tu bunuh diri beramai2 kt tengkuk aku.
huhuhu...kejam tul charlie...
smp aku xleh wat ape2...solat pun sakit
tidur sakit
mandi sakit
tup2...tau plak ade test reaction...arghhh...ade lg 3 hari..
akn ku usaha...
semakin nak berubah..
aku rasa mcm2...
mcm semua tak kena..
macam rasa hina nyaaaaaaaaaaaaaaa diri aku ni..
rasa aku niii mmg bykkkkkkkkkkkkk kesalahannnnnnnnnnnnn
rasa aku niiiiiiiiiii adaaaaa je terbuat orang tak puas hatiiiiiiiiiiiiii
rasa nak tumbuk2 dinding..............................................
mlmni aku rasa mcm kena rasuk setan.........
rasa mcm semua tak kena.........................................
syabaslah setan. kau berjaya hasut aku.utk mls.utk giv up.utk stop wat segala2nya.
pergilah jauh2 setan.
aku taknak dah diri aku yg dulu.
tlg jgn kotor hati aku yg baru.
yg aku susah2 perbaharui.
tolong lah setan.
tlg jgn cemar kan lg.
aku mohon................

=(