Tuesday

URL BARU

Assalammualaikum.
seperti yg telah lama aku fikir.
memang dah lama nak tukar url baru which means not a new blog.
but new url.
means org2 yg ada link lama tu dah xleh pakai dah...hehe...
lega sket...nak privacy....juz kwn2 terdekat yg aku percaya je aku bg =)
dan aku nak kan something yg baru utk blog ni..
cth.template comel sgt nnt emmy buat kan.inshaallah..hehe.....
papepun, aku harap kebahagiaan tu menjadi milik semua orang =)
kerana Allah dah peruntukkan setiap hambaNya sedikit ujian,sedikit kebahagiaan,sedikit kealpaan,
jadi jangan mengeluh...tarik nafas dalam2...teruskan kehidupan selagi boleh...tak lupa juga setiap REZEKI Allah beri...


nikmat bukan sahaja DUIT,HARTA BENDA,,,tp,,kesihatan,kebahagiaan,kepercayaan,tidur nyenyak,bangun malam,mcm2 lg..plg utama ialah KHUSYUK dlm solat yg xramai yg dapat rasa tu...doa sama2 dpt capai yg tu ye =)


salam.

No comments: