Saturday

OK. STOP MOTIVATE DIRI.

assalamualaikum...
nampak tak entri berduyun2 nak memotivatekan diri...
aku jadi down lah sejak 2-3 harini...tak tahu nape..
asal terfikir je apa org buat, aku down,
asal aku terfikir je apa aku buat, aku down.

dahlah! aku tak nak fikir lagi!
aku nak amek pengajaran je dari hal lepas2. aku singgah kejap2 je kat kngn2 tu...!
just singgah nak amek pedoman je lepasni..
cukup lah menyesakkan kepala aku...
dah lah sejak insiden tu, kepala aku ni rasa mcm nak tercabut !!!
makkkk....aku rasa nak nangis je lah dgn apa yg aku kena alami sepanjang cuti ni...
tp tak boleh, ada lg yg tak dapat makan, xdpt tidur, xdpt ape2 lagi lah daripada aku..

faeizen, jgn nak buat org nyampah boleh? behave sket!

ok2..nak menonton cerita...
lusa start experiment...haih2...mudah2an di permudahkan..mohon doakan ya.. terima kasih !!!!!

No comments: