Saturday

RUNNINGMAN

assalammualaikum.

habis runningman aku pulun cuti ni..
papepun, sume best except LEE GWANGSOO...
bg aku lah...aku mmg xbrp minat dia...
xreti cover langsung muka time part2 kene secret...hahahahha...
cth episod 58...org lain rilek je dpt tau nametag tu ade huruf..tp muka dia haihh..spoil.
cuba tgk episod 78, dia senang2 je pecah rahsia kat Soo Hyun pasal piece kat kaki dia tu..adoiyai...
dia terlalu cpt terhanyut.....cpt gementar,cpt segala cepat la...
hahaha..
pastu, suka sebar fitnah.
then xklaka langsung.
then rumors ttg dia mmg mcm2..haha..tp tu xkesah la
then mcm cover abes je die tu.
ape die buat mcm xspontan...mcm dibuat buat.
pastu mmg die cpt je OUT dgn lg 2 org tu jaesuk n suk jin..hahahhaha...xleh hrp.
pastu,kalau ade ape2 teka teki, die selalu main ngelat. hahaha...pdn muka dpt hate later dr joong ki's fan..hahah..juz kidding k.
then kalau part kene struggle lepaskan diri..alahai,,,overacting je lebih.nak kan publisiti...pdhal aku rasa leh je die menang time tu..tp wat2 tersekat badan lah ape lah..dah kalah...haih...
kurang kelakar lah die ni senang cite n kurang bg idea2 yg bernas bila bab2 nak hide n seek ke ape ke.

hahaha..byk sbnrnye aku xminat. bukan benci..tp xminat...rasa mcm die xde pun runningman xde effect. kahkahkah...i'm sorry...

org yg kedua aku rasa mcm xde pun xpe, ialah suk jin.sbb dia ske buat ji hyo xsenang.. hihi..tp xpelah..sian jaesuk oppa. nnt xde geng.

papepun daebakk!!!

yg lain tu ok je! =)

HAHA n JAESUK terbaik bg aku =)


dont be offended tau peminat2 diorang ni...juz my own opinion..hihi...

tQ^_^

No comments: