Saturday

TiAdA DuKa Yg AbAdi-->wajib dengar!

well oh well..what i promised before. i will share it..but, every song i shared here, really not dissapoint me...hehe..very2 valuable and indahhhhhhhhhhhhh sgt...my ex rumate tiqah sufian the person who make me become a fan of opick. hehe..thanks to her.22 years old dah faeizen! what the things on the earth you have been contribute to your life.? walaupun aku punya suara mmg xmerdu, tp aku suka nyanyi laguni sorg2...haha...bila nyanyi,,,start lah fikir balik semua nya...jahat sgt ke aku ni...Allah sayang aku tak lg? but everything will be fine after ending it with tears..yeah...every night before sleep, i will sing it...2 paragraphs at least.

Perhaps  i still remember  the melody of this song in the future after I get my happiness.......




Tiada duka yang abadi didunia
Tiada sepi merantaimu selamanya
Malam kan berakhir, hari kan berganti
Takdir hidup kan dijalani
Tangis dan tawa nyanyian yang mengiring
Hati yang rindu tanda cinta dijalan Nya
Namun ku percaya hati menyakini
Semua akan indah pada akhirnya
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini

Waktu berputar rembulan dan matahari
Bunga yang mekar akan layu akan mati
Malam kan berakhir, hari kan berganti
Takdir hidup kan dijalani
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Harap ampunkan hamba-Mu ini

No comments: