Saturday

TiAdA DuKa Yg AbAdi

suka sgt lagu tuuuuu....

=)


oh ye...plan...nak bbq, nak masak2..nak sediakan mcm2..last aku masak2 utk bday dulu, masa birthday my friend, nurul darsani..aku buatkan kek batik utk dia time tu...bg aku,the moment aku siapkantu lebih terpahat di ingatan dr keluar beli kat kedai...masatu, kwn2 lain tlg jugak buat kan air, goreng hotdog. eh ade ke hotdog ek..xingt sgt...maaf...

so kalini, utk kwn aku yg duk kl ni, aku nak buat best2 sket utk dia....just be prepared je lah ye utk telur tepung semua..hihi...nak jadikan dia donat nnt..tgh tggu runningman ep80 xmuncul2....haihhhhhhhh....

smlm mkn rojak tonggek...hahahhaha..xleh bawak org tua gi tmpt ni nnt mesti kena mrh..sbb kena makan rojak tu berdiri...heheh...tp bleh je bungkus bawak balik makan....sedap2...hobi aku mkn dan tidur juga..well~~~  =)

xready lg utk naik sem baru...mmm...syg korang sgt2...mohon doakan aku lepas target aku ya utk exam kalini ?

tQ sume...korang mmg baik...Allah mesti syg korang sgt2...=)

No comments: