Wednesday

lisa surihani and yusry

they look fantastic together... can't stop smiling... hope both of them have ever lasting love till Jannah... Amin.. 
cant deny tht they looked perfect together 
it was so really cute both of you...yusry paut bdn lisa mcm nk jtuh ms dpn cermin minit ke3 tu..dorg nmpk sgt bhgia 

haha..actually ayat2 kat atas semua komen dr youtube video ni yg aku pun setuju jugak...they r sooo sweet....biaq pi laaa dgn org yg xsuka kan...yg penting kita happy.. ! =)
kata2 lisa, cinta tu ialah bila kita masih rindu org tu walaupun dia berada depan mata kita..hihi....ni ikhlas jujur dr hati dia ni...selalunya org kata definisi cinta blablabla....mcm hipokrit pun ada gak..yg ni mmg realiti. inshaAllah kita semua dah ditetapkan jodoh yg terbaik dr Allah. =)



No comments: